登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Paradeisos

Since 2006

 
 
 

日志

 
 

英文担保函样本范本范文模板  

2008-04-29 13:34:27|  分类: 人在职场 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

                                                       赴申根国家担保函样本

Dear Sirs,

Ms./ Mr. *** (name) works in *** (company) from ***(d/m/y). She/He plans to go to Europe for travelling in ***(d/m/y). All the expenses include air tickets, transportation, accommodation and health insurance will be covered by herself / himself. She / He will come back on the schedule and then still work in our unit after the visit in Europe.

 Your kind approval of this application will be highly appreciated.

 Name  Date of Birth  Passport-No.  Position  Salary

 Best Regards,

 

中文释义:

 

敬启者:

***女士/先生

自***(入职时间)在***(单位名称)工作。她/他计划于***(出国时间)赴欧洲旅游,所有费用包括:机票费,运输费,住宿费和医疗保险等均由她/他本人承担。她/他将会按时回国并继续在我单位工作。

 姓名  出生日期   护照号   职位  薪水

 

此致

敬礼

 

担保函是正式公函,请用单位带英文抬头、地址、电话的信纸打印,结尾加盖公章。

  评论这张
 
阅读(4800)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018